28 april 2010

Visuell kommunikation i rampljuset


Det var en mäktig stämning i lördags och ovant att träna under kristallkronor, på Berns salonger i Stockholm. Särskilt under Hatayogans avslappningsdel lade jag märke till alla målningar i taket.

Så duktiga instruktörer - de kan verkligen jobba med visuell kommunikation, på ett sätt så att det blir tydligt, spännande, nivåer, ja, de vet hur man utnyttjar kroppsspråket! Jag gillade särskilt den första klassen - Dorotkas aftodans. Se bilder och filmer från konventet. Årets instruktör, Oscar Nilsson, hade en riktigt härlig stil på sin dansaerobic.

Kanske har jag fått lite inspiration? Något jag definitivt fick var träningsvärk, på alla konstigaste ställen... Men jag var inte så slutkörd som jag trodde jag skulle bli efter 6 pass på en dag!

Anmärkningsvärt var att jag klättrade hela vägen från rygg - runt magen - till rygg på lilla Silja, 54kg... under ett pass om de kallar Ruffie, som inte finns på någon anläggning än. Tror jag klarar mig utan det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar