06 juli 2009

Hisnande äventyr

Var med på ett företags sommaravslutning, som kanske inte var under riktigt så avslappnande former som man kanske förknippar med en sommarfest...

Sälens nyöppnade höghöjdsbana på Kläppen är inget för veklingar! Fyyyy så läskigt... det är nog det värsta jag gjort i mitt liv! Men såå roligt! Jag spände mig så jag fick huvudvärk. Och kroppen lyssnade inte alls på hjärnans signaler: jag tyckte inte det var så farligt egentligen eftersom man har säkerhetslina och allt, men ändå darrade benen som om de hade ett eget liv! Det gör det liiite svårare att styra dem och hålla balansen... På högsta punkten är banan 15 meter upp, och det kändes!


Det skulle vara roligt att se ett proffs in action. Och att prova igen! Någon som vill med?!

Tyvärr var jag för koncentrerad för att få fram kameran, men på adressen ovan finns en film därifrån =)




1 kommentar: