07 juli 2009

Festival!

Äntligen har jag varit på festival!
- Varför ska man gå på dansbandsveckan, när man kan gå på festival? Hmm, dags att upptäcka det nu?!

Vi åkte dit för Depeche Mode (och Bob Hund men det räknades inte för vi hann inte riktigt). Campingen skulle jag vägrat bo på, även utan att ha sett den!

Det var intressant att se alla "välklädda" festivalare.. Tänk så de försöker kommunicera, den ene värre än den andre, med allt svart smink, spexiga kläder och säkerhetsnålar, piercingar, taggar: "Kom inte nära mig för jag sticks ordentligt!" Kände mig både gammal och tråkig, som knappt orkade med en kväll! Tyckte publiken var tråkig som brydde sig mer om annat än om koncerten (men Pernilla - det är ju festival och ungdomar!) (Och inte konstigt om man är trött efter höghöjdsbanan i Sälen...)

Tack, Maria, för din biljett! Den kom väl till pass när man mest är följe... men jag är jättenöjd över koncerten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar