03 april 2009

Skämtsamt nyhetsbrev

Månadens interna nyhetblad gick i första april -tecken. Det var populärt!

- Så mesigt av andra medier att nöja sig med ett aprilskämt…

- Lysande!

- Riktigt bra.

- Kul att se att Xmentor ligger i framkant både vad gäller glashissar, bonusar och minimerad skada hos kunderna...

- Det bästa nyhetsbladet hitintills!

- Jag anmäler mig som intresserad till förfrågan från riksrevisionsverket. ;)

- Lite klurigt att veta hur mycket av det där som är sant eller inte...?

- Jag gick på det första om Turning Torso, men sedan när Mona Sahlin kom med i bilden liksom Pride-festivalen, ja då fattade till och med jag!


Det var några reaktioner.. Så nu vet jag att vid nyhetstorka är det bara att hitta på lite nyheter, det var ju så uppskattat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar